2010. január 30., szombat

Kenyértorta

















A tortaformát fóliával kibéleltem, kiraktam az alját vékony kenyérszeletekkel úgy, hogy teljesen kitöltse a sort (teljesen egymáshoz kell nyomni a szeleteket), megkentem ízesített krémsajttal, kiraktam sonkaszeletekkel, újabb réteg kenyérsor (itt a kenyerek alsó felét is megkenem, hogy jól odaragadjon a sonkához), aztán újra krémréteg, ami lehet bármilyen sajt- vagy vajkrém, tojáskrém stb. és addig folytatom a rétegezést, amíg a forma teli lesz (többféle felvágott, szalámi és krémek váltakozásával - nekem 4 réteg kenyér és 3 réteg krémmel lett teli). Betakartam fóliával, enyhén lenyomattam egy tányérral, és hagytam hideg helyen pihenni kb. fél órát. Addig megcsináltam a kőrözöttet, én azzal kentem be a torta tetejét és  oldalát, majd reszelt sajttal és apró kockákra vagdalt színes paprikával díszítettem.
Belsejéről sajnos nincs képem, mert ajándékba vittük.

1 megjegyzés: