2010. január 18., hétfő

Kreatív blogger díj






Neától kaptam ezt a díjat. Kicsit meglepett, mert csak pár hete kezdtem a blogírást, de nagyon örülök, hogy rám (is) gondolt. Köszönöm!

A szabályok:


1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
2. A logót ki kell tennem a blogomba
3. Be kell linkelni azt, akitől kaptam
4. Írni kell magamról 7 dolgot
5. Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
6. Be kell linkelnem őket
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról



Hát gondban vagyok, mi is legyen a 7 dolog, amit írhatnék magamról. 
-- Talán az első, hogy nem vagyok túl szövegelős.
-- Rettenetesen félek minden újtól (pl. új munkahely, új emberek, ...). 
-- Nagyon sokszor azok, akik (jól) ismernek, többre tartanak képesnek,  mint én saját magamat. (Sajnos önbizalmam elég kevés van.) 
-- Néha túlzottan is tudok aggódni a fiaimért, ezt ők 13 és 14 évesen már nemigen akarják elfogadni.
-- Szeretek otthon lenni, nem szeretem a tömeget. 
-- Ha valamivel felbosszantanak, nekiállok sütni, mert az megnyugtat. Amúgy gyakran sütök (hihihihi). Szerencsére a családom ennek csak örül.
-- Szeretem a cicákat, 2 kandúr él velünk. 


Azzal megint csak gondban vagyok, kinek is küldjem tovább a díjat, mert már szinte mindenki a tulajdonában tudhatja (már amennyire ez nyomon követhető). Aki viszont most ezt olvassa és még nem kapta meg, na és persze lenne kedve megosztani másokkal 7 dolgot saját magáról, annak szeretném szívből átadni. Szeretettel: Lenka!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése