2010. július 10., szombat

"Bőr díszpárna" - karamellkrémes torta

 Szerettem volna kipróbálni a plasztik csokival való tortabevonást. Hááááát, ez lett belőle. Kár, hogy étcsokival készült, nem igazán szeretjük, de legközelebb tejcsokis változatát még ki fogom próbálni.
Menet közben  jött az ötlet, hogy párna lesz belőle, mivel nagyon "bőr" imitációt mutatott (sajnos nem ismertem a   plasztik csoki nyújtásnak a titkait (ez meg is látszik), na meg a beborítás is más, mint pl. pillecukros bevonóval. Majd legközelebb ...)
Maga a torta kakaós-olajos lap, sűrített tejből készült karamellkrémmel töltve. (Talán ehhez majd jól is jön, hogy étcsokis lett a bevonó.)

4 megjegyzés:

  1. De jó! Te amúgy láttad már máshol is a csokigyurmát burkolásra használni? Mert én is gondolkodtam róla, de látni sehol sem láttam eddig.

    VálaszTörlés
  2. Kiskukta, igen, láttam már a csokigyurmával beborított tortát. Olvastam is róla tippeket,tapasztalatokat, többféle receptet, de úgy látszik, keveset. Talán az sem volt jó ötlet, hogy mézzel csináltam a csokit, amit a gyakorlottabbak nem ajánlanak, állítólag jobb kukoricasziruppal. (A tejcsokis változathoz be fogom szerezni.)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóó! Tényleg teljesen bőr hatású!

    VálaszTörlés