2011. december 26., hétfő

Gesztenyés szívek
























Hozzávalók a tésztához:


25 dkg simaliszt
7 dkg porcukor
1 csomag vaníliáscukor
1 tojás sárgája
12,5 dkg gesztenyepüré
17,5 dkg vaj vagy margarín
3 teáskanál rum.




Töltelék:


12,5 dkg gesztenyepüré
5 dkg lereszelt csokoládé ("Kaštany ledové")
3 teáskanál rum
5 dkg vaj.



+ csokimáz a bevonáshoz.

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, fóliába csomagolva hűtőben pihentetjük. Azután vékonyra kinyújtjuk,  tetszés szerinti formával kiszaggatjuk (én kisebb szív formát használtam), sütőpapíros tepsire rakjuk, előmelegített sütőben megsütjük.
A töltelék hozzávalóit kikeverjük, ezzel töltjük meg a kis szíveket.
Én hagytam állni a megtöltött kekszeket, és csak másnap vontam be csokimázzal.
A recept innen .

1 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós, gusztusos sütikék! Első ránézésre bonbonnak gondoltam.

    VálaszTörlés