2012. augusztus 12., vasárnap

Diós krémes



Citromhab oldaláról néztem ki már régebben ezt a sütit, de csak tegnap jutottam el az elkészítéséig. Amúgy ezen a blogon  nagyon sok jó recept található, amit érdemes kipróbálni.

Hozzávalók:

--A tésztához:
50 dkg liszt (én finomlisztet tettem)
10 dkg darált dió
25 dkg porcukor
4 egész tojás
1 kávéskanál szódabikarbóna
3 evőkanál  méz.

--A krémhez:
5 kis pohár tejföl (egy pohár nálam 20 dkg-os volt, tehát 1 kg tejfölt tettem összesen)
25 dkg darált dió
25 dkg porcukor
1 kávéskanál vaníliakivonat (nekem nem volt, így 2 csomag vaníliáscukrot tettem helyette).

+ csokimáz a tetejére.

A tészta hozzávalóit összegyúrjuk. 4 részre osztjuk. Minden részt tepsi méretűre kinyújtjuk, és sütőpapíron a tepsi hátulján megsütjük (180 fokon kb. 7-10 perc).
A krém hozzávalóit összekeverjük, megtöltjük a tésztalapokat.
A süti tetejét csokimázzal vonjuk be.
Egy napot várni kell, hogy a lapok megpuhuljanak.

2 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett!
    Én a marlenkádat nézegetem már jó ideje, csak még nem szántam rá magam:-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de guszta. Megkóstolnám. Kár, hogy nem ehetek ilyeneket!

    VálaszTörlés