2013. november 27., szerda

Rukkolás paradicsomos tészta





















Hozzávalók:
kb. három-négy maréknyi csavart tészta
1 hagyma
2 gerezd fokhagyma
maréknyi koktélpradicsom (én most fagyasztottat tettem, próbaképp tettem fagyasztani még a nyáron, most felhasználás előtt fagyosan vágtam ketté őket)
olaj

őrölt bors
rukkola
reszelt sajt.

A tésztát sós vízben kifőztem.
A hagymát olajon megpirítottam, hozzáadtam a felszeletelt fokhagymát, rádobtam a (még fagyos) félbevágott koktélparadicsomokat, addig pároltam, míg a leve kissé elfőtt. Sóztam, borsoztam. Hozzáadtam a kifőzött tésztát, átforgattam. Egy kevés rukkolát is tettem hozzá, amivel még melegítettem egy kicsit, utána levettem a tűzről, a töbi rukkolát frissen tépkedtem rá és már csak összekevertem. (Megj.:a friss rukkolával sokkal jobb ízű, ezért legközelebb csak a végén teszem hozzá majd, és már nem melegítem.) Reszelt sajtot szórtam a tetejére.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése