2013. december 31., kedd

Hokipálya torta 2.
















Tésztalap: (3x külön sütve)
3 egész tojás
13 dkg porcukor
1 dkg vaníliacukor
1,5 evőkanál rum
1,5 evőkanál olaj
12 dkg rétesliszt
1 dkg kakaó
3/4 teáskanál sütőpor.

A tojásokat a kétféle cukorral jó habosra keverni, hozzáadni rumot, olajat, végül a sütőporral és kakaóval elkevert lisztet. 160-170   fokos sütőben kb 20 perc alatt megsütjük.

Krém:
50 dkg túró (Lidl- vödrös,)
8 dkg porcukor
1 csomag vaníliacukor
5 dl tejszín
2 csomag Dr. Oetker habfixáló
1 evőkanál porcukor.

+ 3 konzerv eperkompót

A túrót kikeverni a kétféle cukorral.
A tejszínt a porcukorral és a habfixálóval felverjük, és a kikevert túróhoz forgatjuk.

Az egyik tésztalapot a tálcára fektettem, meglocsoltam 1 dl eperlével,  rákentem 25 dkg krémet, ráraktam a felezett epret (kissé belenyomkodtam a krémbe), erre kentem még 30 dkg krémet, jött a következő tésztalap, ezt is meglocsoltam 1 dl eperlével, és ugyanúgy a töltelék, mint az elsö rétegnél. Befedtem a harmadik lappal, azt is meglocsoltam 1 dl eperlével, sütőpapírt terítettem rá, majd egy tepsit fektettem rá, és 2 kg lisztet rátéve nehezéknek kissé lenyomattam.

15 dkg margarínt kb. 8-10 dkg porcukorral és kevés tojáslikőrrel habosra kevertem, ezzel kentem be a torta oldalát és tetejét a tortabevonó alá.

A torta bevonására 30 dkg Marschmallow cukorkából készítettem a bevonót.

A csapat logóját férjem csinálta.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése