2014. február 4., kedd

Kolbászos hagymás sertéstarja tormás krumplipürével





















A recept ötlete innen, de én csak 1 fej hagymát tettem rá, mivel  a család nem túlzottan szereti, ha sok van rajta.
Hozzávalók :
kb. 1 kg sertéstarja
füstölt kolbász
1 hagyma
6 gerezd fokhagyma
mustár
só, őrölt bors
sertéssült fűszerkeverék
barna sör.

A krumplipüréhez:
krumpli
vaj
tej

friss reszelt torma.

A húst kicsit vastagabb szeletekre vágtam, klopfolni nem kell. Sóztam, borsoztam, majd vékonyan mindkét oldalukat bekentem mustárral. Tepsibe raktam, kolbászkarikákat raktam rá, beszórtam a felszeletelt fokhagymával és a hagymával, kevés barna sört ötöttem rá, megszórtam egy kevés sertéssült fűszerkeverékkel. Letakarva sütöttem 200 fokon kb 1 órát, utána a tepsi teteje nélkül szép pirosra sütöttem. Ha kell, lehet közben még sörrel felönteni, de én csak az elején öntöttem rá.

A krumplipüréhez a megtisztított, felkockázott krumplit sós vízben puhára főztem, leszűrtem. Kumplinyomóval összetörtem, vajjal és tejjel kikevertem, ízlés szerint friss reszelt tormát kevertem hozzá.





1 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretettel meghívlak Szendi játékára.
    http://konyha-labor.blogspot.hu/2014/02/ismerjuk-meg-egymast-ujra.html

    VálaszTörlés