2014. november 8., szombat

Mézes-citromos csirkemell






















Hozzávalók:
1 kg csirkemell

A páchoz:
1 citrom leve
kevés reszelt citromhéj
2-3 evőkanál méz
3 evőkanál olaj
frissen őrölt színes bors
csilipaprika

+

kevés burgoyakeményítő (vagy simaliszt).

A megmosott, szárazra törölt csirkemellet kissé bevágtam és "kihajtottam", hogy vékonyabb szeletet kapjak. (Kissé ki is klopfoltam.)
A pác hozzávalóit jól kikevertem, a csirkemelleket megforgattam benne, tálba raktam, a maradék pácot is ráöntöttem és egy éjszakát hűtőben pihentettem.
Másnap hússzeleteket megsóztam, kevés olajon aranybarnára pirítottam mindkét oldalukat, kiszedtem egy tányérra. A visszamaradt páclében elkevertem egy kevés keményítőt (v.simalisztet), pici vizet adtam hozzá, a serpenyőbe öntöttem, kevergetve besűrítettem, ha kell, még utánaízesítettem, visszaraktam a hússzeleteket és megforgattam a szószban. Rizzsel és jégsalátával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése