2015. január 20., kedd

Olivás, aszalt paradicsomos fokhagymás kenyér





















Már régóta készültem kipróbálni, de mivel a családban csak én szeretem  az olivát, így csak kisebb adagból készült, ebből a recptből. Egész adagot dagasztottam be, 20 dkg sima búzalisztből és 30 dkg sima tönkölylisztből, majd mikor a gép összeállította a tésztát, kettéosztottam, az egyik felét hagytam simán, a másik felét kézzel ellapogattam (lisztezni nem liszteztem a felületet amin dolgoztam), ráraktam a felezett olivákat - kb 15-20 db feketét és pár db zöldet, 3 gerezd vékony szeletekre vágott fokhagymagerezdet és kevés aszalt paradicsomot kisebb darabokra vágva. Feltekertem, és a két szélet a tekercs alá hajtottam, letakarva hagytam kelni. Utána átgyúrtam, igyekezve, hogy ne nagyon kandikáljanak ki az olivák, megformáztam a kenyeret, és az itt leírt módon megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése