2015. április 27., hétfő

Sajtos-gombás tarjaszeletek


















Hozzávalók:
tarjaszeletek (1 kg)
1 piros kaliforniai paprika
pár schampignon gomba
1 nagyobb hagyma
kb. 20 dkg eidami sajt

őrölt bors
liszt
kevés olaj.

A hússzeleteket kiklopfoltam, sóztam, borsoztam. Egy teflonserpenyőben kevés olajat forrósítottam. A hússzeleteket lisztbe forgattam és hirtelen mindkét oldalukat megsütöttem, majd egy tepsibe raktam. A visszamaradt olajon megfonnyasztottam az apróra vágott hagymát, majd a felszeletelt gombát is hozzáadtam, legvégül pedig a csíkokra vágott paprikát. Kicsit pároltam, sózni nem kell, mert a sajt majd még megy hozzá, ami szintén kicsit sós. Hagytam kicsit hűlni, majd hozzákevertem a kis kockákra vágott sajtot,és elosztottam  a masszát a húsokon, pár evőkanál vizet öntöttem még alájuk és előmelegitett sütőben megsütöttem (kb fél óra). Petrezselymes krumpli volt hozzá köretként.



sütés előtt  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése