2015. május 18., hétfő

Szárzeller-krémleves




















Hozzávalók:
1 csomag szárzeller
3 db tojásnagyságú krumpli
zöldséges levespor (vagy leveskocka)
só, őrölt bors, csipetnyi őrölt kömény

+ tálaláshoz szalámicsipsz vagy levesgyöngy.

A szárzellert megmostam, felszeleteltem. A krumplit meghámoztam, felkockáztam. Egy lábasba raktam a zellert, krumplit, felöntöttem vízzel, hogy kb 2 cm-rel befedje a zöldségeket, beletettem a levesport, sóztam, borsozam, pici köményt szórtam hozzá.  Puhára főztem, majd botmixerrel pürésítettem, ha kell, még utánaízesítem. Ha túl sűrű, vízzel higitom.

A vékony szalámikarikákat negyedekre vágva, száraz serpenyőben állandóan kevergetve ropogósra pirítottam, kiszedve a saját zsírjából a tálaláskor tettem a leves tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése