2015. június 12., péntek

Epres tiramisu




















Hozzávalók:
50 dkg Mascarpone
7 evőkanál porcukor
8 evőkanál tojáslikőr
1 cs. vaníliáscukor

5 dl tejszín (33%)
1 evőkanál porcukor

A piskóták mártogatásához:
1 kg eper
6 dkg barnacukor

+ babapiskóta
pár szem eper

A Mascarponet a porcukorral és a vaníliáscukorral kikevertem. Kanalanként adagolva hozzákevertem a tojáslikőrt is.
A tejszínt 1 evőkanál porcukorral habbá vertem, majd hozzáforgattam a Mascarpónés krémhez.
Az 1 kg epret a barnacukorral szétmixeltem.
A piskótákat a mixelt eperben megforgattam, egy rétegben leraktam egy kisebb méretű tepsibe. A piskóták tetejére még locsoltam keveset a kimixelt eperből. Erre rákentem a krém felét,szeletelt eprekkel kiraktam,újabb réteg eperben mártott piskótaréteg következett, kissé tenyeremmel belenyomkodtam a krémbe, erre is locsoltam még pár evőkanál mixelt epret, végül a krém másik felét rákentem. A tetejére elosztottam még a maradék epres levet. Hűtőben hagytam pihenni másnapig.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése