2015. július 14., kedd

Cukkínis-hagymás tészta





















A hűtőben volt egy kevés maradék kifőzött tésztám, azt akartam felhasználni.A cukkíniért a család többi tagja nem rajong, én viszont szeretem, így ez lett az én ebédem. A cukkínis-hagymás recept innen.

Hozzávalók:
kevés kifőzött tészta
1 kicsi cukkíni
1 hagyma
1 nagyobb gerezd fokhagyma
ízlés szerint friss zöldfűszer
só, bors,
olaj

+ ízlés szerint reszelt sajt

A cukkínit kisebb kockákra vágtam, a hagymát félbe, majd szeletekre.
Kevés felhevített olajon hirtelen megpirítottam a hagymát ésa cukkínit, utána megsóztam, borsoztam, pár percig pároltam, majd belenyomtam a fokhagymát, picit azzal is pirítottam. Végül hozzáforgattam a kifőtt tésztát. Jó sok reszelt sajttal (gouda)  megszórtam.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése