2015. augusztus 16., vasárnap

Ketchupos pácolt tarja






















1,2 kg sertéstarja (9 szelet)

Pác:
1 hagyma
3 ek olaj
2 gerezd fokhagyma
2 csapott ek cukor
7 ek ketchup (csípős)
2 ek csiliszósz
3 ek balzsamecet
2 ek szójaszósz ( Kikkoman)
2 tk dijoni mustár
bors

A hagymát olajon üvegesre pároltam, végén hozzáadtam a kissé összevágott fokhagymát.  Levettem a tűzről, hozzáadtam  a többi hozzávalót, szétmixeltem.  Mikor kihűlt, bekentem vele a hússzeleteket, végül ráöntöttem a maradék pácot is. Folpack fóliával lefedtem a tálat, és hűtőbe tettem egy éjszakára. Sózni csak sütés előtt, enyhén sóztam. Nagyon kevés olajat (kb 1 ek, mert már a pácban is volt olaj, nem kell sok)  forrósítottam egy serpenyőben és a hússzeleteket mindkét oldalukon megsütöttem, végén pár percre fedővel letakartam. Sütőben sült krumplikarikákkal (jól megmosott, héjastól felkarikázott,sózott, és gulyásfűszerrel meg fokhagymagranulátummal megszórt) és paradicsomsalátával ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése