2015. augusztus 13., csütörtök

Paradicsomos-Halloumi sajtos tészta




















A recept eredetije innen. Picit a fűszerek mennyiségén változtattam. Gyorsan elkészülő, finom tésztaétel.

Hozzávalók (2-3 adaghoz):
1 csomag Halloumi sajt (225 g - Lidl-s  -  de akár lehet többet is tenni)
fél mokkáskanál őrölt pirospaprika
fél mokkáskanál kurkuma
fél mokkáskanál currypor
fél mokkáskanál őrölt kömény
1 hagyma
2 gerezd zúzott fokhagyma
1 konzerv hámozott,darabolt paradicsom (400 g)
1-2 db szárított csilipaprika
friss bazsalikom
friss petrezselyemzöld
olaj
só, bors
csipetnyi kristálycukor

+ 25 dkg száraztészta.

A sajtot kb. 5 x 5 mm-es kis kockákra vágtam
A pirospaprikát, kurkumát, curryport ésa köményt szárazon összekevertem, 1 evőkanál olajjal elkevertem, majd beleforgattam a sajtkockákat. Hagytam állni kb. fél órát.
Addig megpucoltam a hagymát és a fokhagymát. A hagymát félbe, majd vékony szeletekre vágtam.
Közben a tésztát kifőztem a csomagoláson levő utasítás szerint.
Egy nagyobb serpenyőben kevés olajat hevítettem, a hagymát üvegesre pároltam rajta, majd hozzáadtam a zúzott fokhagymát is, egyet-kettőt kevertem rajta, belekevertem a sajtot is, picit pirítottam, hozzáadtam a konzerv hámozott paradicsomot is, csipetnyi kristálycukorral, sóval és őrölt borssal ízesítettem, kicsit összeforraltam. Végül beleforgattam a kifőtt, leszűrt tésztát. Vágott friss bazsalikommal és petrezselyemzölddel megszórtam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése