2015. október 5., hétfő

Hokkaidó krémleves
























Hozzávalók:
1 kisebb hokkaidó tök
2 duci gerezd fokhagyma
1 kisebb hagyma
2 db krumpli
2,5 dl tejszín
1 leveskocka
kevés olaj
só, bors
pici őrölt szerecsendió
csipetnyi erőspaprika.

A megmosott tököt kettévágtam, magját kiszedtem (héja rajta marad!). Kockákra vágtam, nagyon kevés olajjal meglocsoltam, és a fokhagymával együtt sütőben megsütöttem.














A kockákra vágott hagymát olajon üvegesre pároltam, hozzáadtam a megsült tököt és fokhagymát, a megtisztított kockákra vágott burgonyát, kicsit pirítottam,  felöntöttem annyi vízzel hogy ellepje, belemorzsoltam egy leveskockát és addig főztem, amíg a burgonya megpuhult.















Botmixxerrel pürésítettem, tejszínnel felöntöttem és kevergetve kicsit föztem még. Szerecsendióval, csípős pirospaprikával ízesítettem.
Pirított toastkenyérkockákkal (-amiket kevés fokhagymás fűszervajjal ízesítettem-) tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése