2015. december 27., vasárnap

Csirkecombok cheddarsajtos zsemlemorzsában sütve




















Hozzávalók:
8 db csirkecomb

15 dkg olvasztott vaj

-   A sajtos prézlihez:
6 dkg cheddar sajt
5 evőkanál zsemlemorzsa
3 duci gerezd fokhagyma (késsel apróra vágva)
1,5 teáskanál pirospaprika
frissen őrölt bors
kevés só (vigyázni, a sajt is sós!)
vágott petrezselyemzöld.

A combokat megmostam, papírtörlővel "megtöröltem". Kissé besóztam. (Számolni kell azzal, hogy a sajt sós.)
A sajtot finomra reszeltem, összekevertem a többi hozzávalóval.
Az előkészített combokat bekentem az olvasztott vajjal, majd megforgattam a sajtos-fűszeres zsemlemorzsában. Jól rányomkodtam. Sütőpapíros tepsire raktam (a bőrös fele legyen felül), a maradék olvasztott vajat rácsorgattam a combokra. Én most 170 fokon, légkeveréssel sütöttem (kb. 70-80 percig), mivel egyszerre sült a körettel - persze külön tepsin (recept itt: búzadarás sült krumpli). Sütés közben a tepsiket megcseréltem, megfordítottam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése