2016. január 18., hétfő

Tonhalas-tojásos szendvicskrém























Hozzávalók:
1 doboz olajos tonhalkonzerv (Nixe márka, Lidl)
3 főtt tojás
2 evőkanál majonéz
2-3 teáskanál tejföl
5 db fekete olajbogyó
1 teáskanál kapribogyó
só, frissen őrölt bors
kb. 1 teáskanál citromlé  (ízlés szerint)
apróra vágott petrezselyemzöld.

Az olajbogyót apróra vágtam, a kapribogyókat félbe.
A keményre főtt, kihűlt tojásokat nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem.
A tonhalról leöntöttem az olajat,majd villával kicsit széttépkedtem kisebb darabkákra..
A majonézt, tejfölt, citromlevet jól kikevertem, sóztam. borsoztam,majd belekevertem az olaj- és kapribogyókat, petrezselyemzöldet. Végül hozzákevertem a lereszelt tojásokat, a tonhalat. Letakarva hűtőben pihentettem kb. 2 órát, hogyaz ízek összeérjenek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése