2016. február 19., péntek

Ketchupos tarja 2.



















Hozzávalók:
1 kg  sertéstarja (csont nélkül) szeletelve

Pác:
1 kisebb hagyma
2 duci gerezd fokhagyma
7 evőkanál csípős ketchup
2 evőkanál méz
2 teáskanál mustár
őrölt bors
2 evőkanál édes csiliszósz
2 evőkanál szójaszósz
3 evőkanál balzsamecet
2 evőkanál olaj

A pác hozzávalóit botmixerrel pürésítettem. Bekentem vele a hússzeleteket, a maradék pácot ráöntöttem. Lefedve pihentettem hűtőben (legjobb egész éjszakát). Utána tepsire raktam a húst, sóztam mindkét oldalukról, majd alufóliával lefedve sütöttem (kb.60-70 percet), utána a fóliát levéve pirosra sütöttem, közben párszor megforgattam a szeleteket.
Koretként ennél a receptnél leírt darás krumpli készült, de most kukorica- és búzadara keverékével.
A jégsalátára ketchupos-joghurtos öntetet használtam (fél doboz joghurt, 2 evőkanál csípős ketchup, 2 kisebb gerezd fokhagyma, pici só, őrölt bors, pár csepp citromlé).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése