2016. június 12., vasárnap

Krumpliköret muffinformában sütve



















A recept innen.

1,4 kg krumpli (tisztán mérve)
4 dkg vaj olvasztva
3 dkg reszelt parmezán (én Grana Padano-t tettem)
1 púpos mokkáskanál fokhagymagranulátum

frissen őrölt bors
timián (=kakukkfű)
+ vaj a muffintepsi kikenéséhez

A muffintepsi mélyedéseit kikentem vajjal.
A sajtot lereszeltem.
A meghámozott krumplit megmostam, papírtörlövel szárazra töröltem. Vékony karikákra gyalultam. A megolvasztott vajjal összekevertem a krumplikarikákat, sóztam, borsoztam, fűszereztem fokhagymagranulátummal és kakukkfűvel, összekevertem. Elosztottam a muffintepsi 12 mélyedésében, még megborsoztam, pici kakukkfüvet is szórtam még rá. 190 fokos előmelegített sütőbe raktam, és 1 órát sütöttem (amíg kissé kezdett pirulni). Mikor kész,kicsit késselkörben fellazítottam, óvatosan kiemeltem a tányérra. Nálam most rántott csirkecombfilé körete volt.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése