2016. július 9., szombat

Cukkínis gyors sütemény







Hozzávalók: (kis tepsihez --- 21 x 33 cm)
---
2 egész tojás
12 dkg finom kristálycukor
12 dkg olaj
---
16 dkg rétesliszt
4 dkg kakaópor (átszitálva)
1 teáskanál szódabikarbóna (átszitálva)
1 teáskanál őrölt fahéj
---
35 dkg hámozott, finomra reszelt cukkíni (tisztán mérve) - ha nagyobb a cukkíni, a magjait távolítsuk el)

Az egész tojásokat a cukorral kikeverjük, hozzáadjuk az olajat is.
A lisztet, kakaót, szódabikarbónátés a fahéjat egy tálban összekeverjük, majd ezt is a tojásos masszába keverjük. Végül pedig hozzáadjuk a finomra lereszelt cukkínit is. A masszát egy kivajazott, kilisztezett tepsibe öntjük és 175 fokos előmelegített sütőben kb. 25 perc alatt megsütjük. Tetejét megszórhatjuk porcukorral, így kicsit édesebb sütit kapunk, én most ribizlilekvárral kentem meg és vagdalt dióval szórtam meg a már megsült és kihűlt süteményt (persze még így is meg lehet szórni porcukorral).
A recept innen, csak én fél adagot csináltam, és a mennyiségeket lemértem, mert nekem praktikusabb mérleggel kimérni a hozzávalókat.

 


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése