2016. augusztus 30., kedd

Mogyoróvajas csirkecomb





















Hozzávalók:
4 db csirkecomb
1 evőkanál olaj


Az öntethez:
120 ml alaplé (én porból készítettem)
7 dkg mogyoróvaj
60 ml szójaszósz
2 evőkanál lime-lé
1 teáskanál fris reszelt gyömbér
frissen őrölt bors
1 kicsi szárított csili

1 teáskanál burgonyakeményítő
2 evőkanál víz

+ durvára vágott pirított mogyoró
újhagyma

Az öntet hozzávalóit összekevertem egy kis tálkában.
A megmosott csirkecombokat kettévágtam, picit megsóztam (nagyon óvatosan a sózással, inkább még a végén utánaízesíteni majd!). Egy teflonserpenyőben a felhevített olajon minden oldalukon megpirítottam kicsit. Kiszedtem egy kisebb tepsibe. A teflonserpenyőbe öntöttem az öntetet,hagytam felmelegedni, majd ráöntöttem a tepsiben levő húsokra. Betettem az előmelegített sütőbe (175 fok) és megsütöttem (kb. 60-70 perc). Közben többször meglocsoltam a szafttal, ha kellett, felöntöttem kevés vízzel, a combokat pedig közben meg is forgattam. Mikor már szépen megpuhult, kiszedtem egy tányérra, a szaftot pedig besűrítettem a vízben elkevert keményítővel.
Vágott mogyoróval és újhagymával megszórva, párolt  rizzsel és paradicsomsalátával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése