2016. október 5., szerda

Ricottás gnocchi pestóval




















---   Hozzávalók: (2 személyre)
25 dkg ricotta
1 kisebb  tojás
1 mokkáskanál olivaolaj
1 mokkáskanál só
őrölt bors
1 pohár (240 ml) simaliszt

+ (aszalt)paradicsomos  pesto (Barilla rustico pestót használtam, de szerintem bármilyennel jó)
+ reszelt Grana Padano sajt

A ricottát összekevertem a tojással,olajjal, sóval és a borssal. Hozzáadtam a lisztet, összeállítottam a tésztát. (Megj.: elég lágy lesz a tészta, de nem tettem  hozzá túl sok lisztet, mert kemény lesz.) 3 darabra osztottam (lisztezett deszkán), majd mindegyiket hurkává formáztam (kb. 2,5 cm vastagra), és kis darabokra vagdaltam, amiket villával kicsit megformáztam. Forrásban levő sós vízben kifőztem őket, pestóval óvatosan összeforgattam, reszelt Grana Padanoval megszórva tálaltam (pici petrezselyemzölddel is megszórtam).














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése