2016. november 11., péntek

Banános-csokis-mascarpones "lasagne"




















A recept innen. Én dupla adagot csináltam,mert fél kg-os mascarponem volt amit el kellett használom.
Itt már a dupla adagot írom.

Hozzávalók:
A csokis krémhez:
4 dl tejszín (33%-os)
40 dkg főzőcsoki

A mascarpones krémhez :
50 dkg mascarpone
8 dl tejszín (33%-os)
2 púpos evőkanál porcukor
2 teáskanál vaníliaaroma (vagy 2 csomag vaníliáscukor)

vajaskeksz (kb. 2 csomag Lidl-st használtam fel)
6-7 db banán
kakaópor a süti tetejére

Először a csokis krémet készítjük el, mert annak minimum 2 órát hűlni kell. A tejszínt felmelegítjük,majd beletördeljük a csokit, és hagyjuk felolvadni benne,utána jól lehűtjük.
---Megj.: legközelebb talán csak a felét csinálom a csokis krémnek ehhez az adaghoz.

A tejszínt a porcukorral habbá verjük. A mascarponet a vaníliaaromával (vagy van.cukorral) kikeverjük. Beleforgatjuk a felvert tejszínhabot.

Egy tepsibe (az enyém  33 x 22 x 7 cm-es volt) leraktam egy sor vajaskekszet, megkentem a jól lehűtött csokis krém 1/3-ával, kiraktam banánkarikákkal, rákentem a mascarpones krém 1/3-át,újra kekszréteg, csokikrém, banánkarikák, mascarpones krém,keksz, csokikrém, banán, mascarpones réteg. A tetejére én kakaóport szórtam.
Lefedve hagytam másnapig állni, hogya keksz megpuhuljon.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése