2016. december 30., péntek

Kolbászos pogácsa





















Hozzávalók:
35 dkg simaliszt
10 g só
1 csomag sütőpor
25 dkg margarín (Hera)
20 dkg tejföl

- füstölt kolbász

- tojás a lekenéshez

tetejére reszelt sajt (én most goudat használtam)

A lisztet a sóval és a sütőporral összekevertem, elmorzsoltam a margarínnal, majd hozzáadtam a tejfölt, összegyúrtam. Folpack fóliával letakarva hűtőben pihentettem kb. 1 órát. Utána lisztezett felületen kinyújtottam kb. fél cm-re, kis pogácsaszaggatóval  (ami kb.akkora mint a kolbászkarika) kiszaggattam, sütőpapíros tepsire raktam, lekentem felvert tojással, rátettem egy-egy  kolbászkarikát a pogácsákra, újra lekentem tojással, majd megszórtam reszelt sajttal. 200 fokos előmelegítettsütőben 20 perc alatt megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése