2017. január 6., péntek

Narancsos gyömbéres csirkecombok II.






















Van már egy narancsos gyömbéres csirkecombrecept a blogomon, itt.  Most egy kicsit másképp készült.

Hozzávalók:
8 csirkecomb

4 evőkanál nádcukor
4 narancs leve
2 dl fehérbor
2 púpos mokkáskanál gyömbérpor
egy üveg (házi) narancsdzsem (200 ml)
frissen őrölt bors
kevés olaj

A megmosott, szárazra törölt csirkecombokat besóztam.
Teflonserpenyőben kevés olajon mindkét oldalukon hirtelen megpirítottam (először a bőrös oldalukon), majd egy tepsibe raktam, bőrös felükkel felfelé, és bekentem mindegyiket narancsdzsemmel.
A teflonserpenyőben visszamaradt szafthoz adtam a nádcukrot, kissé megolvasztottam, majd felöntöttem a narancslével és a borral, hozzáadtam a gyömbérport. Egyet forraltam rajta, azután a combok köré öntöttem óvatosan, hogya lekvárt ne "mossam" le a húsokról. 190 fokos sütőben sütöttem kb, 70-80 percet, amíg szép pirosra sültek a combok (közben a vége felé gyakrabban meglocsoltam a levével.
Sárgarépás-kurkumás rizzsel és narancsos kínaikel salátával tálaltam.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése