2017. január 4., szerda

Ragacsos ketchupos csirkeszárnyak








A recept innen.

Hozzávalók:
kb. 1,5 kg csirkeszárny (nekem 1,2 kg volt)


A páchoz:
3 dl ketchup (én csípőset használok)
3 duci gerezd fokhagyma
2 teáskanál méz
fél teáskanál szárított oregano
fél teáskanál szárított bazsalikom
fél deci vodka vagy sör (nekem most nem volt itthon így 3 evőkanál whisky-t tettem helyette)
kevés frissen őrölt bors
kevés csili

--- megj.: az eredeti recept ír még pici sót a pácba, én nem tettem, mert a csirkeszárnyakat a pácolás előtt megsóztam.

A megmosott csirkeszárnyakat megsóztam.
A pác hozzávalói összekevertem, és beleforgattam az előkészített szárnyakat. Folpack fóliával szorosan letakartam, és hűtőben hagytam pácolódni minimum 2 órát, de lehet akár egész éjjel is.
Utána sütőpapíros tepsire raktam, 200 fokos sütőben kb. fél órát sütöttem (nem lefedve), majd megforgattam a szárnyakat és szép pirosra sütöttem.
Krumplipürével tálaltam.
sütés előtt




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése