2017. március 2., csütörtök

Túrós morzsasüti



















Hozzávalók:
A morzsához:
25 dkg rétesliszt
1 csomag sütőpor
10 dkg porcukor
15 dkg vaj

A túrós krémhez:
50 dkg túró
10 dkg porcukor
18 dkg tejföl
1 csomag vaníliás pudingpor
1 csomag vaníliás cukor

+ ízlés szerint gyümölcs vagy kompót (nekem most 125 g áfonya volt)

A  morzsához először a száraz hozzávalókat összekevertem, majd a hideg vajjal morzsássá dolgoztam.
A túrós krémhez az összes hozzávalót mixerrel összekevertem.
Egy tortaforma (22 cm) aljába sütőpapírt tettem, az oldalára papírt nem tettem, csak kikentem vajjal.
Alulra szórtam a  morzsa kb. felét. Erre rákentem a túrós krém felét, rászórtam a gyümölcsöt, majd rásimítottam a krém másik felét, arra pedig rászórtam a morzsa másik felét. 170 fokos előmelegített sütőben kb. 55 perc alatt megsütöttem. A formában hagytam kihűlni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése