2017. szeptember 14., csütörtök

Pácolt sült oldalas





















A recept innen, pár kicsi változtatással csak. (Rozmaringot nem tettem bele, és kicsit tovább sütöttem.)

Hozzávalók:
kb. 2 kg sertésoldalas (nekem csont nélküli volt)
1 nagy fej fokhagyma a főzéshez
szemes bors


A páchoz:
8 dl ketchup (csípőset használtam)
4 duci gerezd zúzott fokhagyma
8 evőkanál méz
frissen őrölt bors (ízlés szerint)
1 teáskanál oregáno
2 evőkanál Worcester szósz.

Az oldalast felszeleteltem, hideg vízbe tettem a fokhagymával, szemesborssal együtt, megsóztam, és feltettem főni. (Kicsivel több mint másfél órát főztem.)
Közben a pác hozzávalóit összekevertem.
Az oldalasszeleteket kiszedtem a vízből, lecsepegtettem, megforgattam a pácban, egy tálba raktam, a maradékpácot ráöntöttem, fóliával szorosan lefedtem, hagytam kihűlni, majd beraktam a hűtőbe egy éjszakára.
Másnap enyhén megolajozott sütőpapíros tepsibe sorakoztattam (a pácot is ráöntöttem) és 190 fokos sütőben alufóliával lefedve sütöttem kb. 1 órát, utána fólia nélkül, amíg szép pirosra nem sült (közben 1x megforgattam).
Kruplipürével és friss zöldségekkel tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése