2017. november 9., csütörtök

Pácolt csirkemell



















Hozzávalók:
60 dkg csirkemellfilé

A páchoz:
2 tojás
3 gerezd zúzott fokhagyma
1 evőkanál mustár
2 evőkanál olaj
1 teáskanál só
2 evőkanál burgonyakeményítő

A megmosott, szárazra törölt csirkemellet szétvágtam, hogy vékonyabb szeleteket kapjak.
A pác hozzávalóit összekevertem.
A húsokat összekevertem a páccal, lefedve beraktam egy éjszakára a hűtőbe.
Másnap kevés felhevített olajon mindkét oldalukon szép aranybarnára sütöttem.
Sült krumplival és paradicsomsalátával tálaltam.
Sült krumpli: A meghámozott, negyedekbe vágott krumplit sós vízben feltettem főni, forrástól számítva kb. 5 percet főztem, leszűrtem, meglocsoltam kevés olajjal, rászórtam kevés lisztet (kb. 1 evőkanálnyit) és ízlés szerinti fűszerkeveréket, óvatosan összekevertem, sütőpapíros tepsibe tettem és 200 fokos légkeveréses sütőben széppirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése