2018. február 16., péntek

Mézes mustáros sertéstarja II.






















Egy mézes-mustáros tarja már van a blogomon itt, ez most kicsit más. A recept innen, csak én szárított fűszereket használtam, mivel friss nem volt.

Hozzávalók:
4-5 szelet sertéstarja

2 evőkanál magos mustár
1-2 evőkanál méz
2 teáskanál provanszi fűszerkeverék
1 evőkanál olaj
1,5 dl barnasör
só, őrölt bors

1 nagy hagyma
4 gerezd fokhagyma

A húsokat kicsit kiklopfoltam. Besóztam.
A hagymát kockákra, a fokhagymát apróra vágtam. Ezeket egy tepsi aljára szórtam. Ráraktam a besózott hússzeleteket. Rálocsoltam a sört.
A mustárt, mézet, fűszerkeveréket, olajat egy tálkában összekevertem, és elosztottam a húson.
A tepsit lefedtem és 200 fokos előmelegített sütőbe toltam. 45 perc után a tepsi fedelét levettem, és úgy sütöttem tovább, néha meglocsolva a szafttal (ha kell, fel lehet még önteni sörrel - én pici vízzel öntöttem már csak fel ekkor) és megfodítva párszor a szeleteket, hogy szép pirosra süljön.
Én krumplpürével és salátával tálaltam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése